nuffnang ads

Jumaat, 18 November 2011

Tanya Pakar untuk perkara sulit

Pakar Sakit Tuan




Doktor Sakit TuanDr. Ismail Thamby jawab Hadapi masalah kesihatan berkaitan perkara sulit? Hantar masalah anda kepadaPengelola Ruangan Sakit Tuan,Metro Ahad, Balai Berita, 31, Jalan Riong, Bangsar, 59100 Kuala Lumpur atau e-mel kepada sakittuan@hmetro.com.my.


Pakar Sakit Puan

Doktor Adilah Ahmat (Dr Adilah Ahmat jawab) Jika anda menghadapi masalah kesihatan berkaitan perkara sulit yang sukar diselesaikan, Pakar Perunding Perbidanan & Sakit Puan dan Rawatan Kesuburan/IVF, Hospital Pantai Bangsar dan Hospital Pusrawi Jalan Tun Razak Kuala Lumpur.Hantarkan masalah anda lengkap dengan nama dan alamt penuh kepada Ruangan Pengelola Sakit Puan, Harian Metro, Balai Berita, 31 Jalan Riong, 59100 Kuala Lumpur atau e-mel kepada sakitpuan@hmetro.com.my



bilapahatberbunyi:-Jangan malu bertanya kalau ada masalah yang sulit dan peribadi.








3 ulasan:

  1. yup... tapi slalunya lelaki kurang nak rujuk pakar.. pernah baca kat surat khabar.faktor malu n ego.. last2 penyakit makin teruk. huhu

    BalasPadam
  2. salam.....saya dah berumur 18 tahun..tetapi saya tidak dapat mengeluarkan air mani apabila saya melancap....saya agak runsing..dan adakah ini disebabkan ada sebatang besi tertusuk di kemaluan saya semasa berumur 4 tahun..saya juga tidak mencapai akil baligh...kalau orang tengok saya mesti orang kata baru berumur 13 tahun...haha
    saya terima ja tetapi saya hendak tanhu apa masalahnya...dan adakah disebabkan hal ini ketinggian saya hanya 153cm...dan tinggi saya sangat lambat untuk menaik...harap dapat menolong saya..thanks

    BalasPadam
  3. assalammualaikum...sy daa brumur 21 thon..sy dtg period umor 10 thon..mslhnye skrg period sy dtg xhenti2 lebih dr 2 minggu..darah tu daa mcm beku brcmpur darah..darah tu kluar bukan sikit tpi byk mcm air mengalir..sy daa pegi hospital buat scan tpi xdew ape sbab sy ade mkn ubat penenang yg doktor bgi..harap pakar sakit puan bole tolong mslh sy nie..

    BalasPadam

Ulasan dari Blogger terbaik