nuffnang ads

Jumaat, 2 Disember 2011





Bieber buat ujian DNA
Gambar-JUSTIN BIEBER membuat persembahan pada majlis Anugerah Muzik Amerika Kali Ke-39 di Los Angeles pada Ahad lalu.




LOS ANGELES, Amerika Syarikat (AS) - Penyanyi remaja, Justin Bieber telah melakukan ujian asid deoksiribonukleik (DNA) pada Jumaat lalu berhubung saman paterniti oleh seorang wanita, menurut satu laporan semalam
Wanita berkenaan, Mariah Yeater sebelum ini mendakwa bahawa Bieber ialah bapa kandung bayi lelakinya, Tristan.
Laman web hiburan TMZ melaporkan penyanyi kelahiran Kanada itu menyerahkan sampel DNA di sebuah makmal di New Jersey dan kini tiba giliran Yeater untuk menyerahkan sampel DNA bayinya.
Yeater, 20, yang berasal dari negeri California mendakwa dia hamil setelah menjalin hubungan seks selama 30 saat dengan Bieber di belakang pentas selepas konsert bintang remaja itu diadakan di sini pada tahun lalu.
Laman TMZ turut melaporkan bahawa Bieber tidak akan membincangkan sebarang bayaran nafkah dengan Yeater melainkan bayi tersebut terbukti adalah zuriatnya. Malah, jika keputusan DNA menunjukkan bahawa dia bukan bapa Tristan, Bieber mengancam akan mengambil tindakan mahkamah terhadap Yeater.
Yeater menarik balik samannya terhadap Bieber tetapi penyanyi itu berkeras mahu menjalani ujian DNA bagi menutup kontroversi tersebut buat selama-lamanya.
Pengurus Bieber, Scooter Braun memberitahu media AS baru-baru ini bahawa mereka mahu mengajar Yeater jika terbukti dakwaan wanita itu palsu.
"Kami tidak mahu ada orang lain meniru tindakan Yeater pada masa akan datang. Kami tidak mahu ada orang menganggap tidak mengapa untuk berkata, saya hamilkan anak Bieber atau saya melahirkan anak Bieber," kata Braun. - Agensi

1 ulasan:

Ulasan dari Blogger terbaik