nuffnang ads

Isnin, 7 November 2011

Ariel Perterpan- Korban Lembu







Ariel Peterpan turut korban lembu sempena Aidiladha










JAKARTA 7 Nov. – Bekas vokalis kumpulan Peterpan, Ariel yang kini sedang menjalani hukuman penjara turut menyumbangkan seekor lembu untuk dikorbankan sempena sambutan Aidiladha.
Ariel atau nama sebenarnya Nazriel Irham melakukan ibadah berkenaan di penjara Kebonwaru, Jalan Jakarta, Bandung semalam.
Artis yang terlibat dalam kes rakaman video lucah itu juga tidak bersendirian dalam menjalani ibadah berkenaan tetapi ditemani kekasihnya, Luna Maya turut bersama-sama mengorbankan seekor lembu di penjara berkenaan.
“Pada sambutan Aidiladha tahun ini, Ariel menyumbangkan seekor lembu atas nama beliau dan keluarganya,” kata seorang petugas di penjara berkenaan.
Vokalis berkenaan juga turut bersama-sama menyaksikan penyembelihan lembu berkenaan yang diadakan di perkarangan masjid penjara itu.
Sempena Hari Raya Aidiladha juga, keluarga banduan di penjara berkenaan diberi peluang untuk melawat ahli keluarga mereka.
Bagaimanapun, kelibat Luna tidak pula kelihatan untuk melawat kekasihnya yang dipenjarakan selama tiga tahun setengah kerana terlibat dalam kes video porno.


bilapahatberbunyi: korbankan maruah kerana nafsu serakah.

dipetik dari utusan malaysia 8/11/11

4 ulasan:

Ulasan dari Blogger terbaik