nuffnang ads

Rabu, 13 Julai 2011

Satu Perjalanan April 1994

Hari raya sudah sebulan berlalu.Aku masih tercari cari siapa diri aku yang sebenar sekarang ini.Adakalanya fikiran menjadi buntu.Mukin inikah yang dinama tranformasi kehidupan.Jiwa terasa ingin satu perubahan.Kehidupan sebagai orang bujang seperti tidak sesuai dalam jiwa ini.Kehadirannya telah mengubah cara hidup aku menjadi  lebih bermakna.
Hubungan aku dengan Mashura menjadi semakin rapat.Dia nampak lebih serius dan lebih kehadapan dari aku dalam menjalinkan perhubungan yang lebih bermakna.Walaupun salam perkenalan tidak sampai enam bulan pintu hati aku mula terbuka untuk perasaan kasih dan sayang.Aku mula menyukainya.Tapi kadang kala ada suara di sisi hati yang sering berkata kata adakah benar aku menyanginya.Namun perasaan kasih dan sayang yang mula menebal telah menenggelamkan suara suara ghaib ini.
Dalam keinginan melakukan satu tranformasi kehidupan satu keputusan yang penting .....amat penting dalam hidup aku... aku akan menyuntingnya untuk menjadi teman hidup bersama sama melayari perjalanan ini.
Amin ya Allah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Ulasan dari Blogger terbaik