nuffnang ads

Rabu, 20 Julai 2011

Satu Perjalanan Feb 1995-Bakal menjadi bapa

Yea...gembiranya aku ayang aku di sahkan mengandung .Jika tiada halangan aku akan menjadi bapa pada tahun ini jangkaan bulan october.Aku dan ayang kena jaga kandungan ini dengan sebaik baiknya.Inilah saat saat yang paling gembira dan di nanti nantikan dalam hidup aku.

Oleh kerana aku sering pulang lewat dari kerja..aku rasa aku akan pindah rumah ke rumah mertua kebetulan  bapa mentua aku sedang membuat sebuah rumah sewa di tepi rumahnya.Setiap hujung minggu aku membantu bapa mertua mana yang boleh untuk menyiapka rumah ini. Dijangka siap bulan mei.Jadi bila aku tinggal disana sekurang kurangnya ada ibubapa ayang aku menjengoknya bila aku pulang lewat.
Aku rasa aku akan menyewa disini untuk sementara waktu sahaja.Bila keadaan kewangan sudah menjadi kukuh sudah pastilah aku akan membeli sebuah rumah yang lebih selesa.Segalanya dalam perancangan.Bila menjadi kenyataan tu aku tak pasti tapi aku rasa dalam masa 2 tahun.

Keadaan kewangan yang belum cukup kukuh mmbuat aku bekerja keras iaitu kerja lebih masa.Orang di sekeliling mukin merasa aku banyak duit kerana sering kerja lebih masa tapi hakikatnya aku kerja overtime kerana tak cukup duit iaitu nak tambah pendapatan.Semoga perancangan aku untuk berjaya dan bahagia dala hidup menjadi kenyataan.Doa doa kan lah......

4 ulasan:

  1. Jeng-jeng, lepas ni saya nak tahu anak lelaki ke perempuan. Nama dia siapa :)

    BalasPadam
  2. tahniah! bertuah isteri dpt suami caring, loving dan sanggup bekerja kuat demi famili..sy doakan yg terbaik buat anda!

    BalasPadam

Ulasan dari Blogger terbaik