nuffnang ads

Rabu, 27 Julai 2011

Satu Perjalanan Julai 1996-Menghitung hari kelahiran

Hati semakin berdebar debar menanti kelahiran anak sulung aku.Perut ayang semakin membesar.Aku merasa seronok bila aku menyentuh perut ayang terasa baby bergerak dan seakan menendang nendang seperti mahu keluar ke dunia yang lebih luas.Hai baby...sabar ya..bila tiba masanya kamu akan dapat melihat dunia dan ayah kamu.

Aku dan ayang membuat persiapan rapi.Semua barang barang baby untuk keperluan bersalin telah di masukkan ke dalam beg dan diletakkan di dalm boot kereta.Senang nanti bila tiba waktu nak bersalin tak payah nak fikir lagi atau tercari cari. barang keperluan.Start engine terus menuju ke hospital.

Sekarang ni aku berada di dalam keadaan bersedia.Emosi sedikit terganggu memikirkan saat saat kelahiran anak sulung aku..Aku tahu saat melahirkan anak adalah saat seperti bertarung dengan nyawa.Aku berdoa supaya ayang dan kandungan selamat bila tiba saat kelahiran nanti.Sehingga saat ini 30 julai 1996 belum ada lagi tanda tanda kelahiran.......dab.dup dap..dup..

6 ulasan:

  1. setelah mengikuti diari abghani setipa hari sebenarnya cerita ni kisah yg dah lama kan..sekarang anak sulung abghani misti dh besarkan? <--x sabo nk tahu cerita

    BalasPadam
  2. RA:-Dari diari pindah ke blog...citer lama imbasan kembali

    BalasPadam
  3. owhh..ni cite flashback ekk?tu yg pelik pesal taun 1996 plak lan..first time singgah sini..
    mesti dh besar ank abghani..

    BalasPadam
  4. Kita tunggu kelahiran anak lelaki ke perempuan. Dub dap dub dap.

    Wah bagus letak barang bersalin kat belakang kereta. Memang sungguh bersedia.

    BalasPadam
  5. SK-:citer imbasan
    NA-;sentiasa bersedia
    YL-:Tq bro

    BalasPadam

Ulasan dari Blogger terbaik