nuffnang ads

Ahad, 24 Julai 2011

Satu Perjalanan November 1995-Usaha Tangga Kejayaan

Bulan lepas 30 oct genap setahun perkawinan aku.Tiada kek cuma makan  di luar.Bulan 11 adalah bulan yang paling gembira bagi aku dan isteri.Hasil usaha yang gigih isteri aku telah di dapati hamil.Sebelum itu terlihat perubahan pada isteri aku....sering pening lalat dan tekak loya.Bila buat test di klinik di dapati sah mengandung.....yes yes berjaya juga.Kalau ikut kiraan awal bulan lapan aku akan menjadi Ayah.

Sudah 2 kali kami gagal untuk menimang cahaya mata.Aku harap kali ini tiada masalah.Sudah pastinya aku akan menjaga ayang dan kandungan sebaik baiknya.Kerja rumah yang berat berat memang aku yang buat.
Tiada kata kata  lagi yang menggambarkan kegembiraan aku dan oleh kerana tersangat hapi coretan aku pendek saja tapi penuh dengan makna.Syukur kepada Allah.

4 ulasan:

Ulasan dari Blogger terbaik