nuffnang ads

Isnin, 16 Januari 2012

Golongan Gay dan Lesbian

Era 80an iaitu zaman persekolahan aku memang aku tak tahu pun apa itu gay atau lesbian.Di sekolah tiada matapelajaran gay dan lesbian.Sebab itulah aku tak tahu makna perkataan tersebut.Tak terfikir pun perhubungan sesama jantina.
Cuma bila usia aku sekitar 18 thn aku mula fahami sedikit perhubungan iaitu percintaan sesama jantina.Itupun..yang aku tahu lelaki lembut@pondan yang suka pada lelaki normal.
Yang aku pelik..lelaki normal ni boleh layan lelaki lembut ni hinggakan mereka jatuh cinta sesama mereka.Perhubungan terlarang.
Tetapi lelaki gay ini yang aku tahu ia lelaki perkasa tapi mempunyai naluri seks kearah pasangannya juga lelaki.Ada juga yang Dwiseks iaitu berkahwin dengan perempuan dan dimasa yang sama menjalinkan perhubungan dengan lelaki.Bagaimana ini terjadi..aku tiada jawapan yang tepat.Dikatakan golongan ini semakin ramai di negara kita malaysia dan telah ada satu gerakan pertubuhan yang menyokong perjuangan mereka untuk mengiktiraf hubungan sesama jantina.
Bagi lesbian pula yang aku tahu perhubungan perempuan sesama perempuan.Di Malaysia yang biasa kita nampak Tomboy bercinta dengan gadis gadis.Macam mana gadis gadis ini boleh terpikat..aku pun tak tahu.
Kalau di barat sudah di iktiraf perkahwinan sesama jenis ini.DiMalaysia selagi Majoriti rakyat menolak Gay dan Lesbian selagi itulah golongan itu tidak mendapat tempat di negara ini.Tapi yang pasti mereka akan terus berjuang untuk mendapatkan pengiktirafan.Mereka akan terus berjuang melalui proksi proksi mereka seperti parti politik dan Ngo.

4 ulasan:

  1. bila ada yang menyokong, maka mereka akan makin berani..

    BalasPadam
  2. bila imam dah hilang entah kemana, macam maca boleh jadi..

    BalasPadam
  3. gay = bodoh = ikut kaun Nabi Luth =ahli neraka

    BalasPadam
  4. ish...nauzubillah...

    semoga anak2 kita dijauhkan drp perangai sebegini...

    BalasPadam

Ulasan dari Blogger terbaik