nuffnang ads

Khamis, 22 September 2011

Baca paper pun kena bayar $1.50 sen

Hari ini nak buat baik sikit..aku nak klick iklan pada blog yang aku lawati.(hari lain pun aku baik jugak..hehehe)

Kalau kita baca surat khabar pun setidak tidaknya kita kena bayar $1.50.Bila aku baca blog rakan rakan apasalahnya aku klick iklan yang muncul pada blog tu....mudah je..hanya klick saja....tak rugi pun.

re:bergantung pd kelajuan internet dan ada iklan yg muncul di blog anda.

11 ulasan:

  1. wahwah... baeknye dia.. nak klik iklan kat sini molehhh??

    BalasPadam
  2. Salam;
    sejak saranan anda pada entry yang lepas aku selalu buat..

    BalasPadam
  3. salam abghani...betul2 tu tolong klik la nuffnang
    tu yer...menolong sesama kita kn..:)

    BalasPadam
  4. Bro iklan banyak berjoget waktu malam dan awal dinihari. Petang-petang iklan sama jer. Hehe.

    -wina1979-

    BalasPadam
  5. Singgah hari ni tapi tak de kemaskini blog daripada bro.

    -wina1979-

    BalasPadam

Ulasan dari Blogger terbaik