nuffnang ads

Khamis, 27 Oktober 2011

Musim orang kawen dah bermula


Tak lama lagi musim cuti sekolah dah nak bermula.Ini bermakna mana mana ibubapa yang mempunyai anak dara dan anak bujang yang sudah matang bersiap sedia untuk melangsungkan pernikahan dan kenduri kendara perkawenan anak mereka.

Kenapa hujung tahun?
Mungkin sudah menjadi tradisi di Negara kita kerana hujung tahun ada cuti sekolah yang panjang dan mudahlah saudara mara dan sahabat handai yang jauh dan dekat menghadiri majlis sesebuah perkahwinan.
Dan mungkin juga hujung tahun musim hujan..sejukkan suasana dan butiran hujan menambahkan suasana romantik....hahahaha....Betul ke?

Apa pun teorinya aku ingin mengucapkan kepada pasangan yang akan melangsungkan perkahwinan pada sepanjang cuti sekolah ini SELAMAT BERTEMU JODOH dan bahagia hingga akhir hayat.Jangan toleh kiri kanan...Setia pada yang satu.

bilapahatberbunyi:- kebanyakan anak sulung lahir pada bulan ,september , october,nov,dec.Betul tak?..saper anak sulung sila beri komen.

8 ulasan:

  1. selamat pengantin baru..2 minggu lagi majlis rumah mak saudara saya

    BalasPadam
  2. tu la...jemputan khwin sana sini sekarang neh...ramai kawan2 tawin..hehe

    ya betul kot...ila anak sulong...lahir bulan disember....faham2...hehe

    BalasPadam
  3. Salam;
    selamat kawin pada blogger yg kawin cuti ni..Musim hujan hujung tahun ni adalah musim sesuai utk haiwan mengawan.

    BalasPadam
  4. assalamualaikum abghani...mama tergolong dlm golongan ibubapa yg akan mengadakan majlis pd bln 11 ini...:)

    harap abghani dpt dtg ke majlis tu yer... nanti mama bg kad jemputan...:)

    BalasPadam
  5. zakia-oh yer ke?
    Ila-hahaha
    soly:- cuti saper yg kawen nie
    yusof:-hahaha
    maszull-:tahniah dpt menantu

    BalasPadam
  6. sy ank sulong n sy lahir buln 12 hehehehhe

    BalasPadam
  7. dkna dah dpaat jemputan tuk raya haji nie..

    tapi tak dapat pergi sebab dah balik kl...huhuuuu..cuti tak panjang..

    BalasPadam

Ulasan dari Blogger terbaik